duminică, 21 februarie 2010

Zapada se topeste

Astazi a fost o zi superba, prima cu +5°C din acest an.
Îmbracati cu costume de baie si din când în când cu halate, ne-am lipait slapii de la o piscina la alta, de la o sauana la alta. Cerul a fost albastru senin dar de soare ne-am putut bucura doar în spatele geamului salii de lectura, pentru ca un vânticel zglobiu si destul de ascutit, ne-a fugarit ziua întreaga.
Chiar daca parcul piscinei era înca acoperit de un strat grosut de zapada, am trait totusi senzatia ca a sosit primavara iar versurile lui Topârceanu m-au urmarit ca o obsesie. În afara de un smoc de ghiocei, ce si-au facut curaj scotând cap'soarele printre frunzele mucegaite de zapada care se vede nevoita sa cedeze, nu am descoperit o alta dovada ca iarna e pe trecute. Parfumul fin de migdali înfloriti ne-a învaluit doar în uleiul de masaj, lavanda si marul verde în sauna iar ciripitul de pasarele doar pe fundalul sonor al melodiilor de meditatie transmise la statia de amplificare...
În rest, prea multe nu pot sa spun despre începutul tânarului anotimp...dar stiu sigur ca nu mai dureaza mult si putem striga "A venit Primavaraaaaaa"

4 comentarii:

  1. Hi Carmen,

    foarte fein Impresii ai presentat...
    O Säptäminä minunatä
    LG

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce zi placuta trebuie sa fi fost. Nu-mi mai aduc aminte câti ani au trecut de când am fost ultima oara la Baile Felix. Bai termale, martie 2000, parca, afara 5 grade si apa ... calda, calda.

    No, lasa tu, ca vine luna mai si nu mai ies nici eu din piscina.

    RăspundețiȘtergere
  3. Hi Jacob,
    si tie la fel, o saptamâna lipsita de griji.
    LG

    RăspundețiȘtergere
  4. Giulia,
    Si eu am fost la Felix în 1999 ultima data. Fain si acolo :)
    Din luna mai,te vom invidia toti...

    RăspundețiȘtergere