vineri, 29 ianuarie 2010

Un altfel de ARTA

6 comentarii:

  1. Da, am văzut-o și eu acum vreo câteva săptămâni. E uimitor ce poate face domnișoara asta. A desenat istoria Ucrainei în nisip. Incredibil...

    RăspundețiȘtergere
  2. Hallo Carmen,

    O cunosc pe Femeie si m-a fermecat cu Talentul ei de la inceput.Dupä cite am inteles este Georgerin.
    Este aproape de nu inteles cum poate u Om atita Talent sä aibä.Phenomenal.
    Multumes mult de Clipul ästa.

    O Searä minunatä iti doresc.
    LG Jacob

    RăspundețiȘtergere
  3. Cell61:
    Eu am descoperit-o doar azi. Un fenomen!
    Un sfârsit de saptamâna placut!

    RăspundețiȘtergere
  4. Hallo Jacob,
    Ksenya este din Ucraina si are un talent într-adevar Dumnezeiesc! a câstigat în aprilie 2009 concursul "Ukraine Got Talent" Eu am descoperit-o doar azi. LG

    RăspundețiȘtergere
  5. Fantastic! cum poate o persoana sa aiba o imaginatie de ansamblu, pe care sa o expuna din buricul degetelor pe o placa plina de nisip!Absolut fantastic!

    RăspundețiȘtergere
  6. Este un adevarat talent! Daca o întrebi, cu siguranta va spune ca nici ea nu stie de unde-i vin ideile. Ca si lui Mozart, i le dicteaza DUMNEZEU!

    RăspundețiȘtergere