sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Sherlock Holmes

Am vazut renumitul film prin care Robert Downey Jr. a câstigat Globul de Aur 2010 pentru cea mai buna performanta actoriceasca, film ce a mai fost nominalizat pentru înca patru categorii.
Genul de film actiune-aventura nu este chiar genul care mie îmi place. De aceea consider anumite faze exagerate la extrem si... mai multe nu spun.
Romanele lui Conan Doyle mi-au placut pe când vârsta mea avea prefixul 2.
The Times spune ca "după 1964 vânzările în întreaga lume a povestirilor cu Sherlock Holmes au trecut pe locul doi, după Biblie, care este de departe cea mai vândută carte a tuturor timpurilor".
PS: Aici -o plimbare virtuala alaturi de Sherlock Holmes si Doctor John H. Watson

8 comentarii:

  1. Hallo Carmen,

    si eu l-am inhalat pe Conan Doyle de numai.Imi pläcea , mä simteam si eu ca super Detectiv:-))))
    Acuma Filmele , si chiar asa un Subjekt , in Zilele noastre trebuie fäcute asa pentru cä Konsumentul principal este Tineretul. Si Tineretul l-am invätat cu Fantasy in superlativ.
    Toate Umfragen iti aratä cä o mare parte a Copiilor nostri sint sträini de realitate.

    Asa cä nui de mirare cä se prezintä totul in extrem.

    LG Jacob

    RăspundețiȘtergere
  2. Hallo Jacob,
    acum îmi atragi si tu atentia ca sunt deja batrâna! :-))
    Ai dreptate! Teribilismul se poarta în perioada când tineretul "se coace". Vârsta asta nu mi-as mai dori s-o am! Nici chiar pentru a savura un film cu Sherlock Holmes!
    Ein schönes Wochenende!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ah si eu am fost ieri la Kino. Simpatic filmul dar...cum spui tu: superpolitist, ireal de dotat!...Dar sotului meu i-a placut foarte mult!

    RăspundețiȘtergere
  4. Vazut filmul acum vreo doua spatamani...mi-a placut asa, per total ,insa mult prea fantazist, prea multe efecte de ametit copii astia...;)))
    Tot coapta, Carmen, ce sa-i faci!!;))

    RăspundețiȘtergere
  5. Da Tartoras...se pare ca, din pacate, intri în aceeasi categorie :)))
    Sanatoase sa fim! O zi buna Tartoras!

    RăspundețiȘtergere
  6. Am vazut si noi filmul. O viziune cu totul noua asupra lui Sherlock. Personaj favorit in copilarie..cand am fost la Londra am cautat cu infrigurare muzeul de pe Baker St. Eram acolo, printre atatea obiecte si suveniruri si ma intrebam ce caut de fapt acolo, ca lumea aia e doar fictiune ;) Dar cati dintre noi nu si-au inchipuit ca Holmes a existat in realitate!
    Cat despre viziunea lui Guy Ritchie... a fost intr-adevar exagerata in efecte si cateva scene sunt cu adevarat parca prea mult, insa mi-a placut Downey Jr. si mi-au placut mult costumele, dar n-am avut totusi acea impresie de poveste inchegata. Ah, si mi-a placut mult actorul care il joaca pe inspectorul Lestrade. Una peste alta, o noua perspectiva a povestii este bine-venita, altfel ar semana prea mult unele cu altele. Deci nu este nemaipomenita, dar este altceva.

    RăspundețiȘtergere
  7. Asa este Alina!
    Timp pierdut nu este dar...Glob de Aur parca totusi nu merita!

    RăspundețiȘtergere