marți, 19 ianuarie 2010

"Scriitor Superior" - premiu

Am primit de la Vaca Verde acest Premiu şi următoarele instrucţiuni:

1. PREMIANTUL isi prezinte premiul pe blog si adauga un link la acest post, care explica ce este cu premiul si regulile aferente.

2. Fiecare PREMIANT poate - daca-i face placere, sa acorde Premiul mai departe celor mai speciali prieteni bloggeri, mentionând de ce a facut alegerile respective.


3. PREMIANTUL trebuie sa isi creeze o legatura pe net la blogul (si autorul-blogger prieten) de la care a primit premiul.

Celor carora doresc sa le acord acest PREMIU " SUPERIOR SCRIBBLER AWARD" sunt:

* Belle de Jour : pentru minunata colectie de fotografii si videoclipuri pe care o ofera zilnic."Nouvelle Cafétéria" reprezinta un loc de întâlnire cu prieteni vechi si noi.

*calator: pentru felul personal de a se exprima, încercând sa-si "croiasca poteca" pe cele mai batute si nebatute drumuri ale vietii si oferind interesatilor de drumetii, harti precise pe "avenir"

*Giulia : pentru caldura si sinceritatea paginilor oferite pe blogul intitulat" giuliaszavo" .

* Vania : pentru curaj si originalitate în exprimare. Pe paginile blogului "Ioan Usca" simti gustul LIBERTATII.

*cell61 : pentru "dantelariile literare" cu care ne rasfata în mod regulat. "În cautarea blogului pierdut" a gasit cu siguranta ceea ce si-a propus!

* Jacob : pentru minunatele retete culinare pe care le ofera si pentru frumoasele raspunsuri pe limba în care i se adreseaza comentatorii."Jacktel's Kochbuch"-un blog al prieteniei fara granite!

9 comentarii:

  1. Când voi ajunge sa scriu cu adevarat bine, voi fi încântata sa primesc acest premiu. Deocamdata nici corect din punct de vedere gramatical nu scriu. Mai pasuieste-ma un timp.

    Promit sa fiu o eleva mai sârguincioasa.

    Deocamdata nu pot decât sa-ti multumesc!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmmm...Am intrat astăzi pe aici, dar nu era postarea asta :)

    Mulţumesc din suflet pentru aprecieri, sincer-sincer nu ştiu dacă le merit. Eşti mult prea generoasă cu laudele!
    O să o imit pe Giulia şi o să-ţi cer un răgaz pentru a-l posta. Pentru moment, nici măcar nu ştiu în ce direcţie să îndrept blogul...Povestea celulei o fi fost interesantă, dar mi-a creat problema asta când s-a terminat.

    Când o să-mi dau seama, promit că o să vin să mi-l revendit ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Hallo Carmen,

    Multumesc foarte frumos de Apreciere si Premiere.

    LG Jacob

    PS: ti-am scris un Mail

    RăspundețiȘtergere
  4. OOO
    Multumesc
    am sa o preiau si am sa o dau mai departe-pastrez leapsa-premiu pentru week-end
    :)
    Multumesc foarte mult-ste astept dimineata o cafea (fara fese de masa masacrate!:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Giulia; m-am gândit la tine nu pentru ca ai scrie impecabil din pdv. gramatical...Motivele alegerii mele sunt explicite...dar, daca tu consideri ...Uita-l!

    Cell61: cum crezi! Uita si tu mesajul meu!

    Jacob: Bitte! es war mir ein Vergnügen!

    Belle: la o cafeluta vin tot timpul cu placere! La tine însa, vin cu foarte multa placere! :-)

    RăspundețiȘtergere
  6. Îmi cer iertare, n-am vrut să te supăr. L-am revendicat în seara asta.
    Mulțumesc mult, încă o dată! :)

    O seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  7. Cell61, nu m-ai suparat!fiecare este liber sa faca asa cum crede de cuvinta. Eu îmi cer scuze...n-am vrut sa provoc neplaceri, ci din potriva! Sorry!

    RăspundețiȘtergere
  8. multumesc mult ca ai luat premiul si ca l-ai dat mai departe unor scriitori deosebiti! raman datoare! ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Vaca Verde,
    Multumesc pentru ca m-ai inclus pe listata de bloguri preferate! Mai departe...placerea a fost de partea mea!
    Sa fim sanatoase,este cel mai important! O zi buna îti doresc!

    RăspundețiȘtergere