sâmbătă, 23 ianuarie 2010

Quid Pro Quo


O leapşa de la Belle. Merci Belle de Jour.
Întrebarile sunt acestea:
1. Când ai o conversaţie interesantă?

1. când partenera/ul are aceeasi placere de a dezvolta o tema (interesanta) si când schimbul de idei este echilibrat de ambele parti.
2. Ce te plictiseşte într-o conversaţie?
2. când simt ca tema nu are nimic în comun cu preocuparile mele, nu ma las plictisita, încerc sa schimb subiectul ori dispar.
Leapşa merge mai departe la Tartoras, Alina si Ceska777 : Doamnelor, va rog sa raspundeti provocarii lansate :-)

16 comentarii:

  1. Grea leapşă, căci multe-s de natură să plictisească!...

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna seara Vania!
    :) Destainuieste-ne atunci, ce nu te plictiseste? Te rog.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim, preluam si raspundem provocarii cu mare placere!
    Te pup, Carmen!
    Noapte frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. De pildă, caviarul şi coniacul vechi (ca subiect de discuţie, evident!)...

    RăspundețiȘtergere
  5. Vania, eu credeam ca sampanie si caviar ar fi combinatia ideala si coniac vechi si trabuc Cohiba...Dar nu m-as amesteca în asemenea conversatii, ca nu am cunostinte; nu ca m-ar plictisi, dar nu as putea fi partener la discutie.

    RăspundețiȘtergere
  6. Tartoras, vin sa citesc raspunsurile :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Hallo Carmen,

    Eu dacä asi trebui sä räspund la Intrebärile astea nu asi scimba nici mäcar o Virgul din Räspunsurile tale.Gindesc 100 % tot asa.

    Duminecä minunatä iti doresc
    Jacob

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc penttru rspunsuri
    :)
    esti asa cum esti si pe blog
    :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ceska777, felicitari pentru prompta rezolvare! :-)

    RăspundețiȘtergere
  10. Hallo Jacob, esti dragut! Multumesc.
    Siiii? cum a fost petrecerea? am vazut fotografia nepotelului, a fost în al VII-lea cer! cu asa torturi!
    O duminica frumoasa de asemenea!

    RăspundețiȘtergere
  11. Belle, cu placere si...o duminica placuta :)

    RăspundețiȘtergere
  12. La şampanie, caviar, coniac vechi şi ţigări de foi mai mult discuţiile merg, că practica-i mai rară... Poate primesc de ziua mea, că tot bat apropouri...

    RăspundețiȘtergere
  13. Ah Vania! Daca treci prin Augsburg, promit sa probam din toate si daca vorbesti germana, povestesti cu sotul meu, care este un cunoscator în materie. Pentru ziua ta si a sotiei, va tin pumnii, sper sa fiti rasfatati asa cum se cuvine!

    RăspundețiȘtergere
  14. Hallo Carmen,

    Totul s-a invirtit in Jurul lui Cheful mic.
    A fost pentru el o Zi superlativä si asta a fost important.
    In fiecare An primeste ceva deosebit. Anul trecut i-am fäcut douä Spiderman Torten ( se väd la mine pe Blog jos).

    LG Jacob

    RăspundețiȘtergere
  15. Hallo Jacob,
    ma bucur ca ati avut o seara agreabila. E frumos ca esti asa apropiat nepotelului :)
    Ti-am admirat cele 2 colectii de fotografii. FANTASTICE! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere