marți, 1 decembrie 2009

Miroase a iarna


Am pasit în ultima luna a anului. Miroase puternic a iarna si fulgi mici si umezi au început înca de aseara sa se scuture din cerul de un gri ireal.
Peste tot atârna beculete colorate si frumusetea instalatiilor elecrtice te îndeamna sa zabovesti admirând strazile, în ciuda frigului care se face din ce în ce mai simtit.
Si dintr-o data mi-e dor de Omul de zapada, de o plimbare prin neaua scrâsnind sub fiecare pas, de o tura pe schiuri...Visez la concediul ce se apropie...
PS: La multi ani România! multa sanatate politica, succes economic si bucurii financiare, lumina si liniste sufleteasca locuitorilor tai!

8 comentarii:

  1. La multi ani tuturor românilor, oriunde s-ar afla dar si celor ce doar simt româneste!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani! si speram intr-o lume mai buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. Macar o data pe an, românii -oriunde ar fi- sunt într-un gând!

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani spune si o romanca din Romania! Si oare de ce am impresia ca sunt mai patrioti cei plecati decat cei ramasi? (intrebare retorica)

    RăspundețiȘtergere
  5. Oare asa sa fie? Nu cred! din pdv-ul meu zic ca...eu traiesc româneste din amintiri si în general ne place sa ne amintim mai mult ce a fost frumos :-)...de aceea iubesc tot ce e românesc si sufar atunci când se împroasca noroi...Tu traiesti evenimentele direct si ai o alta perceptie, fiind date alte conditii; dar patrioti suntem toti cei nascuti în România!
    O zi buna Carmen draga!
    Ce face Gaubeamus?

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, distanta are avantajele ei... Iar noi, cei de aici, ne victimizam de multe ori, ne place sa ne auzim spunand ca asa suntem noi si altele... Azi am auzit-o de la un pusti de 12 ani si m-a scos din sarite. Ce stie el despre mita si lipsa de educatie care se poarta pe la care mai mari? A se vedea Basescu care spune "servici" - nu stau sa caut alt exemplu, asta e cel mai proaspat, Tariceanu care nu stie sa spuna "pe care", Elena Basescu si Vanghelie si...
    Dar azi sa ne gandim doar la ce a insemnat aceasta zi.
    (Sper ca nu am batut prea tare campii in acest comentariu al meu).

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna-seara Calatorule, hai sa facem o pauza pe cararea asta, sa bem un gât de apa rece si sa ne tragem sufletul :-) a-saaaa, e mai bine acum?
    1.Mie nu mi s-a parut niciodata ca ai bate câmpii!Îmi place cum gândesti, cum scrii.
    2.De mai bine de 2 saptamâni nu postezi decat clipuri...Cu tine este totul ok?
    3.a trecut inspectia?
    Stiu...ai dreptate, it is a mad, mad world...Sta însa în puterea noastra sa o vindecam...... bat eu câmpii acum?! Ah- nu stiu ce sa-ti raspund :-(

    RăspundețiȘtergere