luni, 16 noiembrie 2009

Sfat gratis!

Oricât de greu este drumul pe care îl faci pentru atingerea unui ţel, nu-l abandona! Crede cu tarie ca reusesti si mergi pâna la capat, acceptând eforturile depuse cu bucurie! Satisfactia reusitei este cu atât mai mare cu cât ţelul atins este mai nobil!
kenyit Sfatul se poate aplica în orice situatie! SUCCES!
PS: încerc si eu sa formulez motto-ul pe care mi-am croit viata ... si încep usor sa formez o baza, pentru o discutie cu mine însami...
(am aflat de la Calator ca pe 21.11 este Ziua internationalla a Filozofiei!)

3 comentarii:

  1. "râs cu plâns" as putea zice...Daca privesc clipul :-) izbucnesc în râs. Daca citesc Sfatul, cad pe gânduri, încep sa ma judec, sa-mi fac reprosuri si sa fiu nemultumita de mine, pentru ca de multe ori am abandonat prea usor :-(

    RăspundețiȘtergere
  2. Este reactia pe care am asteptat-o! Ma bucur pentru tine Mariana!
    Daca râzi inseamna ca esti sanatoasa!si daca esti critica, înseamna ca înca esti pe drumul bun! :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ei, uite asta am invatat eu la Noua Acropola ca este filosofia. Nu speculatie sterila, nu demagogie, nu discursuri sofisticate, ci dorinta sincera de a intelege mai mult, de a te cunoaste mai bine in scopul de a fi mai bun, de a te corecta si perfectiona. Si sunt fericita ca exista oameni care stiu pur si simplu asta fara sa aiba nevoie de cursuri pentru a o afla.

    RăspundețiȘtergere