marți, 1 septembrie 2009

IMI VINE SA STRIG DE BUCURIE!

Sunt atat de fericita! De aproape o saptamana traim din nou impreuna, zi si noapte, un puls si o respiratie. E fantastic! Adorm coplesita de emotiile traite in cursul zilei, visez mult şi clar, uneori chiar nu îmi dau seama, vreme de câteva secunde, unde se termină realitatea şi unde începe visul. Dimineata, cand soarele gadila placut, privesc printre gene si fericita, recunosc camera de hotel. Zambesc multumita, suntem inca impreuna!
Am stiut de la bun inceput ca va fi numai o aventura de scurta durata, ca doar imi confera cu maiestrie senzatia ca-mi apartine numai mie; imi place insa rolul chiar si asa si-l joc pana la epuizare! Profit de fiecare zi la maximum.
Ma fascineaza, ma devoreaza, ma incita, ma provoaca sa-mi depasesc limitele, sa merg mai departe si mai departe! E fantastic!
Cand cred ca-l stapanesc, descopar in urmatoarea clipa ca nu-l cunosc aproape de loc si atunci ma avant mai departe! Ma secatuieste de puteri dar nu pot trai altfel. Este ca un drog! Acum sase ani, la prima intalnire, am fost mai timida, am avut de altfel si copiii cu mine...Lumea vorbeste si auzisem ca e "Seducator fara pereche". Acum, la a treia intalnire, m-am aruncat din prima clipa, cu frenezie, pentru ca am stiut ca dupa maximum zece zile ne vom desparti din nou...ma voi intoarce la viata mea de dinainte... Voi avea insa amintiri ce-mi vor hrani visele inca mult timp...Pana cand nu-mi voi mai putea stapani dorul si atunci pasii mi se vor indrepta din nou spre EL – fantasticul oras BARCELONA!!!!
Viva BARCELONA! Viva COSTA BRAVA!



P.S. Si cand ma gandesc cum a inceput concediul meu! La spital - la Urgente! Cateva zile am aratat ca un monstru, un Ciclop cu ochiul nu in frunte ci pe dreapta, cel de pe stanga fiind total atrofiat in urma unei intepaturi de insecta! Cu injectie, tablete si unguent am supus repede alergia :-))

4 comentarii:

  1. Ciao !
    Ma bucur pentru tine !
    Cred ca ai avut un concediu superb , la inceput am crezut ca scrii despre un iubit apoi am vazut ca e vorba despre Barcelona.

    RăspundețiȘtergere
  2. Hallo Mario!
    ai cazut in "plasa"! :-) Asta mi-a fost de fapt intentia!
    Da, multumesc, concediul a fost de vis!

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, e un seducator fara pereche. Si eu vorbesc si acum cu atat drag despre acest oras, ca sotul meu spune mereu "Mai, da'tie ti-a cazut cu tronc Barcelona asta !"

    RăspundețiȘtergere
  4. Zina,
    :) este metropola europeana cea mai frumoasa, dupa parerea mea!

    RăspundețiȘtergere