marți, 8 septembrie 2009

8.9.89

8 septembrie, ora 10.30, o duminica a anului 1989, este ziua in care am adus-o pe lume pe prima fiica a mea. Am alintat-o "Fluturas" si alaturi de sora ei cu un an si opt luni mai tanara - Raluca, alintata "Dovlecel" - reprezinta tot ce am eu mai drag pe lumea asta!
Azi, Adela a implinit 20 de ani.
De cand domnisoarele mele nu mai serbeaza cu copiii (pentru ca nu mai sunt copii) ci cu prietenii si colegii de Gymnasium la discoteca...ne-am obisnuit sa facem acasa o mica party in familie si apoi o tura in Plärrer- targul de toamna. Am ras si ne-am distrat, am baut Robby Bubble, am mancat tort cu crema de cirese si frisca, ne-am dat pe trenuletul groazei, am cumparat turta dulce...
Acum e ora 22, noi - generatia a doua, ne pregatim de culcare (maine e zi normala de lucru) si ele se pregatesc sa plece la DiscoLiquid, unde abia incepe adevarata distractie!
Fiecare generatie cu timpul ei!

10 comentarii:

  1. danke mama, hast du aber schön gemacht :) es war wirklich ein toller tag <3

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc mama, ai sris tare frumos :-) am petrecut intr-adevar o zi deosebita.

    RăspundețiȘtergere
  3. La Multi Ani fiicei tale Adela! Sa fiti fericiti!
    Elisa.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi'am amintit de primii ani cand erati exact de dragute ca bobocelul din filmuletul cOPse mi l ati trimis PS Ortografia nu este corecta din cauza programului spaniol !

    RăspundețiȘtergere
  5. chiar daca sunt in urma cu evenimentele,mai bine mai tarziu decat niciodata i-i doresc Adelei ALLES,alles LIEBE (nachträglich)und .....sa fie iubita !!!!!Viata e frumoasa...asa ca...savureaz-o!!!
    Un pupic mare si dulce de la mine!!!

    Carmen (asa zisa LI)

    RăspundețiȘtergere
  6. hallo Carmen-Li (din SiCiLiCaMus),
    multumesc in numele Adelei.

    RăspundețiȘtergere
  7. MULTA SANATATE FIICELOR TALE.AMANDOUA FRUMOASE SI MANDRE DE O MAMA SUPERBA!Ai tot respectul meu Carmen,pentru ceea ce ai realizat in viata si pentru o familie implinita!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ai o familie frumoasa,draga Carmen!
    Sa-ti traiasca si sa te bucuri de seninul sufletelor lor!

    L'Automne

    RăspundețiȘtergere
  9. L'Automne,
    multumesc la fel Doamna Toamna draga!
    Eu si una dintre fiice am ales, dupa cum vezi, toamna spre a deschide ochii spre aceasta lume. Sotul si fiica mai tânara, s-au nascut primavara :-)

    RăspundețiȘtergere